חדשות המוסיקה – 25.05.13

    דוד קליגר ויואב דילאון 4 Comment on חדשות המוסיקה – 25.05.13
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחרונה התקיימה חתונת ביתו של הרב יעקב ביבלה מבעלי "אור החיים", תזמורת של שבעה נגנים בניצוחו של רובי בנט הרקידה את האורחים ובהשתתפותם של הזמרים שלוימי גרטנר שהובא מלונדון במיוחד לחתונה, הזמר אייזיק האניג שקפץ לבקר ולשמח, הנער יענקי שטרן ולהיט החתונות בתקופה האחרונה הזמר מוטי שטיינמץ…ואם זה לא מספיק אז גם לחן חדש של רובי בנט על המילים "כי עמך מקור חיים באור נראה אור" בוצע בחתונה.

     

    דוד פדידה או FDD הפקות אם תרצו משחררים השבוע מיקס מיוחד של כל השירים מתוך האלבום ה-3 של הקינדערלך עליו חשפנו כאן לראשונה שיוצא בט"ו באב…הנה לכם מקבץ מהאלבום החדש.

     

    בבבורו פארק שבארה"ב צצה לה מקהלת ילדים חדשה "פרחי יפה" (יופה) שיוצאת גם עם אלבום חדש "קול מבשר" שמו, המקהלה בניהול ובהפקת יוסי פרומוביץ ושלום נזרי, נזרי אחראי ללחנים ופרומוביץ לעיבודים האזינו לשיר "חזק" שפותח את האלבום.

     

    את הקאווער ה' מלך של גד ובני אלבז כולם מכירים, אך מה שלא כולם יודעים זה שזמר העונה לשם חגי דוד גם עבד על השיר הזה עם מילים אחרות ממש במקביל אליהם ושם שונה "נמשיך תמיד" נקרא השיר שיוצא בימים הללו, על העיבוד הגיטריסט נחמן הלביץ.

     

    נוי לביא מגיש סינגל עשירי "לשיר לך", בלדה שבה נוי שר ומודה לבורא עולם על המתנה שקיבל: לשיר, לשמח ולהלל, מילים ולחן : אסף אברהם ונוי לביא עיבוד והפקה מוזיקלית : תומר עג'ם.

    500x502xpircheiidrl-vesamachta-500x502.jpg.pagespeed.ic.a_Hl5Yq2Nf

    לאחר עבודה מאומצת של שנתיים, בין הופעות חזרות הקלטות ולימודים, שבה להקת "פרחי ישראל" ומוציאה אלבום נוסף שני במספר "ושמחת בכל הטוב" שמו, בתוכנית מוצ"ש חי שוחחנו עם מנצח המקהלה שסיפר לנו על האלבום המכיל 12 שירים מרביתם חדשים ומקוריים אשר נכתבו והולחנו על ידו, כשלצידו המנהל האומנותי ארנון גולדברג שאף שותף בביצוע מרגש של השיר "ענווים" עם ילדי הלהקה, החזן הצבאי הראשי שי אברמסון גם נוטל חלק נכבד בביצוע דואטים מרגשים עם ילדי המקהלה.

     

    ידיעות נוספות:

    500x469xazraf-camaosher-500x469.jpg.pagespeed.ic.OreHCs27QO

    עשר שנים בפיוטים הספיקו לדוד אצרף, וכעת הוא חוזר אל המיינסטרים עם אלבום חדש בדרך, בינתיים הוא מגיש סינגל חדש "כמה אושר", את השיר כתב רמי לב , לחן והפקה מוסיקלית של אריק זנתי.

     

    הזמר אסף שפר מספר לנו עם תמונה ששלח למערכת כי השיר הבא שלו יהיה על המילים "הוי מתלמידיו של אהרון אוהב שלום ורודף שלום וכו'", וזאת בעקבות היתקלותו במילים בכניסה לבית הכנסת בו הוא מתפלל…למזלו אנחנו אוהבים שלום ולכן נמתין בסבלנות…

     

    הזמר מיכאל שניצלער עובד על אלבום נוסף אנחנו יכולים לספר לכם שהאלבום ייקרא "יא מיר קענען", אם כי ייתכן שזה לא השם הסופי, נחכה ונראה!

     

    פרחי מיאמי מגישים אחרי 3 שנים DVD נוסף של הופעות.

     

    והנה הגענו לפינת המזל טובים, מזל טוב לאיש והמוצ"ש מנחם טוקר להולדת בנו במז"ט. מזל טוב לאיש יחסי הציבור והחסידיניוז יוסף ארנפלד לרגל הולדת בנו השבת, שיזכה…וכו'… מזל טוב לשדרן אריאל ברמן לרגל יום הולדתו, מזל טוב לשחקן משה בידאני לרגל יום הולדתו, שיזכו שניהם לעוד המון שנים מאושרות, מזל טוב ליחצ"ן המקצוען איציק דניאל מבית מדיה פרו לרגל נישואיו השבוע אי"ה בשעטו"מ, מזל טוב גם לאיש ההפקה וההגברה איציק גרובייס לרגל נישואיו השבוע אי"ה בשעטו"מ, ושוב מזל טוב ליואלי דיקמן לרגל נישואיו – שיזכו כולם לבנין עדי עד, אמן!



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      כולם לדעת שחברה שלי המשפחה שלה דיקמן והיא בת דודה של יאולי דיקמן

    2. 3

      וואו השיר של דוד אצרף פשוט יפה, זמר אדיר!!!

    3. 2

      זמר אדיר דוד אצרף לא ידעתי שגם יש לו את היכולת האלה

    4. 1

      חמוד האצרף הזה לא ידעתי שיש לו יכולות כאלה כל הכבוד..